30 Ekim 2013 Çarşamba

GÜNLÜK AKIŞTA GENEL DEĞERLENDİRMEYİ YAZARKEN ÖĞRETMEN AÇISINDAN YAZDIKLARIMA ÖRNEKLERİM

ÖĞRETMEN AÇISINDAN
·        Amaçlar çocukların gelişim seviyelerine uygunluğu ve etkinlikler arasındaki aktif-pasif dengesinin sağlanmış olması öğretmen olarak başarılı olmamda bana yardımcı oldu.
·        Çocukların ilgisini çekebilmek için etkinlikler sırasında değişik materyaller kullanıldı.
·        Etkinlikler çocukların ilgi ve yeteneklerini göz önünde bulundurarak hazırlanıldı.
·        Program kolay uygulanabildi.
·        Planı uygularken bir zorluk yaşamadım.
·        Çocuklar etkinliklere kolay ilgi gösterdiler.
·        Bir etkinlikten diğerine geçiş akıcı bir biçimde düzenlendi.
·        Etkinliklerin farklı aktiflik düzeylerinde oluşu, öğretmen olarak başarılı olmamda bana yardımcı oldu.
·        Bireysel konuşmalarda çocukların hepsinin kendilerini ifade etmelerine yeterince fırsat verildi/verilmedi.
·        Çocukların ilgi ve dikkati yapılan etkinliklere çekilmede başarılı olundu.
·        Çocukların etkinliklere istekli şekilde katılmaları beni olumlu yönde motive etti.
·        ……………. etkinliği uygularken zorlandım.
·        Sınıfın çok kalabalık olması nedeniyle her çocukla birebir ilgilenme fırsatım olmadı.
·        Çocuklar 5 rakamını yazarken zorlandılar.
·        Yapılan etkinliklerde hem ben, hem de çocuklar eğlenceli vakit geçirdik.
·        Etkinlikler arasındaki geçişler akıcı bir şekilde düzenlenmeye çalışıldı.
·        Etkinlik çocukların ilgisini çekebilecek şekilde sunuldu.
·        Etkinlikler için değişik materyallere yer vermem, beni uygulama esnasında daha istekli hale getirdi.



Hiç yorum yok: