8 Mart 2013 Cuma

MERHABA

Merhaba arkadaşlar,
Ben Cülvent YILMAZ, Canip Baysal İlkokulu'nda Okul Öncesi Öğretmeniyim. 4 yıldan beri Bolu'da yaşamaktayım. 4 yıldan beri bekledim sizlerle buluşmayı. İlk geldiğim yıl hepimizin mail adresleri alınmıştı.Ama  
malesef hiçbirinizle tanışamadım ve ortak paylaşımlarda da bulunamadık. Ortak bir çatı altında toplanamadık. Sadece görüşenler kurul toplantılarına katılan arkadaşlar oldu.

07-08.Mart.2013 Tarihlerinde ilimiz merkezindeki Öğretmenevinde "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ 2012 PROGRAMI UYGULAYICILARIN EĞİTİMİ SEMİNERİ" nde 30 kişilik ilimiz merkezindeki okul öncesi öğretmen arkadaşlarımızla tanışma fırsatım oldu. Seminer sonunda arkadaşların çoğu bundan sonralarda da görüşmek istediler. Bende mail adresi olan arkadaşlara bu ortak bloguğumuzun adını verdim. Sizler de tanıdığınız ilimizde çalışan diğer okul öncesi öğretmen arkadaşlara blogumuzun adını vermeye çalışın arkadaşlar.

Bu blogta "2012 OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ PROGRAMI"mızla ilgili paylaşımlarda bulunmaya çalışacağım.
Ben ve Güneş ÖZDEMİR (Koç İlkokulu) ikimiz yeni programın eğitimini, Ağustos 2012'de Ankara'daki seminere katıldık. Seminer sonunda ikimizi Bolu ilinin okul öncesi öğretmenleri formatörleri gibi bir şey olduk. Tam adını bilmiyorum :)

Ben ilk seminerimi verdim. Önümüzdeki 11-12.Nisan.2013 tarihinde Güneş öğretmenin semineri olacak.
Bize verilen listelerde toplamda 200'e yakın ilimiz genelinde okul öncesi öğretmeni var. Bizler elimizden geldiğince yeni eğitim-öğretim yılına kadar seminerlerimizi nasip olursa tamamlayacağız. Kısaca ilimiz genelindeki "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ 2012 PROGRAMI" seminerine bütün okul öncesi öğretmen arkadaşlarımız katılacaklar.

Blogumuzda paylaşmamı istediğiniz bir şeyi bana mail atarsanız diğer arkadaşlarımızın da göreceği şekilde blogumuza koymaya çalışacağım.

Kim bilir belki, bir araya geleceğimiz toplantılar, yemekler, geziler bile düzenleriz belki. Tüm bunları sizlerden gelecek mail ve istekler doğrultusunda organize ederiz arkadaşlar. Sağlıcakla kalın...




Hiç yorum yok: