7 Eylül 2013 Cumartesi

2013-2014 Eğitim-öğretim yilimiz

2013-2014 Eğitim-öğretim yilimiz hepimiz için hayırlı olsun arkadaşlar.

2012 okul oncesi programınızı bu yıl ilk defa uygulayacağız. Sanırım en fazla öğrenme merkezlerimiz için siniflarimizi düzenlerken ve de etkinlik havuzlarimizi olustururken zorluk çekeceğiz.

Blogta payalasilmasini istediğiniz etkinlik planlarini, sinifinizin yeni programa göre düzenlenmiş seklini bana mail atarsaniz, burada paylasabiliriz.


                                                                                                                     Cülvent YILMAZ
                                                                                       BOLU CANİP BAYSAL İLKOKULU
                                                                                                 OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ


MAIL ADRESIM: culventy@hotmail.com

Hiç yorum yok: