16 Ekim 2013 Çarşamba

Yeni Okul Öncesi Eğitimi Programına Göre Günlük Akışın Değerlendirilmesi

2012 Okul Öncesi Programimizla birlikte bir çok öğretmen arkadaşımızın kafası değerlendirme kısımlarında karışmış durumda, bana gelen sorular doğrultusunda bunu aydınlatmaya çalışacağım. 

Öncelikle program bizden her etkinliğin sonunda o etkinliği 4 ana başlık altindaki sorularla ( betimleyici, duyussal, kazanımsal ve yaşamsal alanlarda) ya da hafıza Kartları ya da çekilen fotoğraflarla ya da etkinlikle ilgili yapilabilecek bir resimle ya da çocukların birbirlerine sunum yapmalariyla ve benzeri şekillerden seçeceğimiz bir değerlendirme sekliyle etkinliği mutlaka etkinlik sonunda değerlendirmemizi istiyor.

Etkinliği 4 alanda sorularla değerlendirdiğimizde, çocukların cevaplarını akıştaki genel değerlendirme kısmına YAZMIYORUZ.

Etkinlikler bittikten sonra çocuklar eve giderken, çocuklarla birlikte günü değerlendirme zamanında, çocuklarla sohbet ederek yapıyoruz. Bu değerlendirmeyi de bir yere YAZMIYORUZ.

Günün sonunda çocuklar eve gittikten sonra günlük akışımizdaki, GENEL DEĞERLENDİRME kısmına öğretmen,  çocuk ve program açısından olacak şekilde bütün bir günü göz önünde bulundurarak yazıyoruz. 

Hiç yorum yok: